Geslaagde werkdag

Zaterdag 5 oktober, op de tweede werkdag van dit jaar, scheen het zonnetje volop en werden er onder aanvoering van de MTC leden weer diverse werkzaamheden aangepakt. In de loods zijn planken gezaagd die aan de zijkant van de steigers zijn bevestigd. De bomen zijn professioneel gesnoeid, op één na want daar zit nog een vogel eieren uit te broeden. De kantine heeft weer een flinke opfrisbeurt gehad, de lamellen aan de buitenkant zijn gereinigd en de groene aanslag is verwijderd. Op verzoek van de hijscommissie is een paal ingegraven bij de loods en er zijn nieuwe douchekoppen en haakjes geplaatst in de sanitaire ruimte. Een productieve en gezellige dag met veel ondersteuning en samenwerking van de leden. In het zonnetje op het terras hebben we teruggekeken op een zeer geslaagde dag waar we heel veel werk hebben verzet.

Marleen Peters